ساخت کلیپ تبلیغاتی

ساخت کلیپ تبلیغاتی

ساخت کلیپ تبلیغاتی

ساخت کلیپ تبلیغاتی

ساخت کلیپ تبلیغاتی

ساخت کلیپ تبلیغاتی

سایت اطلس پیکسل در زمینه ساخت انواع کلیپ های تبلیغاتی با سابقه 7 ساله خدمات ارائه می دهد در صورتی که تمایل به ساخت کلیپ تبلیغاتی از سطح موقتی تا پیشرفته و متناسب با بودجه شما می توانید از طریق فرم تماس با اطلس پیکسل اقدام نمایید.

نرم افزار Adobe PremierePosted on

نرم افزار Adobe Premiere




نرم افزار Premiere Pro محصول شرکت Adobe است که در زمینه کاری خود یکی از بهترین نرم افزار های میکس و تدوین می باشد این نرم افزار نسخه های مختلفی دارد که از نسخه 6.5 به بعـد بـه صورت پـرو وارد بازار شـد و جدیـد ترین نسخـه آن پـرو 2 می باشـد.

یکی از برتری های نسخـه پـرو با سایـر نسخـه ها استفاده از چنـد سکانس در یک پروژه است البتـه نسخـه های قبلی هم این کار را انجام می دادند اما به سبک دیگه ای که منجر به شلوغی محیط کاری می شد .  ( ما در اینجا نسخه پرو 1.5 را آموزش می دهیم ) .

  • آموزش افتر افکت
  • ساخت کلیپ تبلیغاتی
  • آموزش جلوه ویژه
  • رقیب این نرم افزار Edius , Avid و… می باشد که آنها هم کارایی بالایی دارند . خیلی ها تصور می کنند که پریمیر فقط برای تصویر و ویدئو  استفاده می شود اما این نرم افزار یک استودیوی تدوین صدا با فیلتر های زیادی دارد ؛. شرکت های زیادی اقدام به ساخت پلاگین برای این نرم افزار نموده اند که معروف ترین آنها عبارتند از :

    Hollywood Fx Gold – Pro , Adorage Fx , Video Fx , …
    با استفاده از پلاگین فیلتر و وایپ های جالبی به محیط نرم افزار اضافه میشود و کارایی آن بالا می رود ، حتی شما می توانید در محیط Hollywood یا Adorage وایپ دلخواه خود را بسازید و استفاده کنید .
    ** پریمیر همه کارت کپچر ها را پشتیبانی نمی کند و برای کپچر کردن فیلم تان باید از کارتی استفاده نمائید که از این نرم افزار پشتیبانی کند . البته اگه کارتی دارید که پشتیبانی نمی شود با نرم افزار دیگری کپچر کنید و بعد به محیط پریمیر ایمپورت کنید.

    اطلس پیکسل در زمینه ساخت انواع کلیپ تبلیغاتی,آموزش های تخصصی افتر افکت و آموزش های جلوه ویژه فعالیت می کند چنانچه نیاز به مشاوره رایگان و یا ساخت کلیپ تبلیغاتی دارید لطفا از طیق فرم تماس با ما اقدام کنید.

  • آموزش افتر افکت
  • ساخت کلیپ تبلیغاتی
  • آموزش جلوه ویژه